Известие

Collapse
No announcement yet.

156 wastegate

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 wastegate

    Здравейте...някой може ли да ми каже на как да си регулирам wastegate на заводски настройки за да спре да ми светва червената лампа на таблото на всяка скорост.
    Alfa Romeo 156 2.4jtd 150hp+some more EX
    Kia Sorento 2.5CRDI LUX

  • #2
    re

    Ами питам защото се заблуждавам че някой може да му се е случвало на диагностига да няма проблем и всъштност да има.Май съм се объркал че това е форум и тук се задавал въпроси.. но ще се поправя и повече няма да се повтори.
    Модовете да изтрият темата

    Първоначално публикувано от spe4elist
    Първо: След като си ходил на диагностика, що въобще питаш нещо, което вече знаеш?!?

    Второ: Потписът ти съдържа нецензурни думи и това е в противоречие с правилата на форума! Ето затова ще го промениш!

    Трето: Кибиците могат и други работи да правят!!!

    Капиш?
    Alfa Romeo 156 2.4jtd 150hp+some more EX
    Kia Sorento 2.5CRDI LUX

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от sof_bg Покажи съобщение
      Ами питам защото се заблуждавам че някой може да му се е случвало на диагностига да няма проблем и всъштност да има.Май съм се объркал че това е форум и тук се задавал въпроси.. но ще се поправя и повече няма да се повтори.
      Модовете да изтрият темата
      Преди да изтрием каквото и да е, за последен път те моля да си промениш подписа. Няма да изтриваме темата, само ще махнем "Излишните" неща. Може някой и да ти отговори. И смекчи малко тона, по приятно би било...

      Comment


      • #4
        156

        Така добре ли е моля?

        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
        Преди да изтрием каквото и да е, за последен път те моля да си промениш подписа. Няма да изтриваме темата, само ще махнем "Излишните" неща. Може някой и да ти отговори. И смекчи малко тона, по приятно би било...
        Alfa Romeo 156 2.4jtd 150hp+some more EX
        Kia Sorento 2.5CRDI LUX

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от sof_bg Покажи съобщение
          Така добре ли е моля?
          Щом те влече...

          Искам да изкажа, от свое име и от името на задругата на модераторите и администраторите, нашата Огромна благодарност за това, че си блоговолил да си вземеш бележка и че си спазил едно от Правилата на този Форум!

          Дъблок поклон

          Comment


          • #6
            156

            Мерси за цветята...сега при желание може да кажеш за тоя waste gate...какво може да се прецака или само се регулира ,отделна част ли е или върви заедно с турбината.

            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Щом те влече...

            Искам да изкажа, от свое име и от името на задругата на модераторите и администраторите, нашата Огромна благодарност за това, че си блоговолил да си вземеш бележка и че си спазил едно от Правилата на този Форум!

            Дъблок поклон
            Alfa Romeo 156 2.4jtd 150hp+some more EX
            Kia Sorento 2.5CRDI LUX

            Comment


            • #7
              Червената лампа на таблото 'дюза' ли е? Акое дюза, не може да не записва грешки в компютъра.
              Ако не се лъжа, на твоята управлението на налягането е със соленоид. Освен това, пак ако не се лъжа, си и с променлива геометрия на турбината, която може и да е запекла и да трябва да се отвори турбината за почистване.
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Един съвет от мен. Дори да запише гршка не разчитай 100% на диагностика. Питай, разпитвай и търси хора които разбират и ще ти каза защо.
                Преди време ми светваше лампата на инжекциона и блокираше за секунди по време дълъг път. Ходих на диагностика при едно от гурутата във форума, чието име няма да спомена за да не излезе антиреклама. Каза ми: Брато записало е грешка на имобилайзера треа се маха. Стана ми интересно, че връзката между имобилайзер и инжекцион не е голяма, но я има. Доверих се и се оказа, че като се махне този имобилайзер колата ми остава незащитена, ремонта е скъп и много малко хора могат да го направят. Точно когато се бях отчаял реших да се хвана и да разгледам всичко под капака, всяка жичка.
                Разгледах и какво да видя. Една жичка която мисля, че е маса на инжекциона (захваната за корпуса на дроселовата клапа) се беше оголила и се държеше на около 20% от жичките. Оправих я за крупната сума от около 20 ст. за нова обувка и около 15-20 мин.
                Извода според мен е, че и най-добрите майстори грешат, но за съжаление от тези грешки сртадаме аз, ти и хора като нас.
                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                Comment


                • #9
                  156

                  Червената лампа на таблото е инжекциона.Не записва грешка.Турбината е сваляна направена е провилактика и казват че геометрията работи перфектно ,соленоида го смених и не е от него,мап сензора е чистен и не е от него,ЕГР е почистен в перфектно състояние,дебитомера го пробвахме с нов и е същата работа,прегледах вакум маркучите и вакум помпата бачкат.Колата върви като луда но ....преди да пипат waste gate лампата светваше на 3обр на 3, 3300-400 на 4-та,и към 3800обр на 5-та скорост.Сега го прави след 4обр и колата не върви понеже си мисля че го натягат този waste gate.


                  Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                  Червената лампа на таблото 'дюза' ли е? Акое дюза, не може да не записва грешки в компютъра.
                  Ако не се лъжа, на твоята управлението на налягането е със соленоид. Освен това, пак ако не се лъжа, си и с променлива геометрия на турбината, която може и да е запекла и да трябва да се отвори турбината за почистване.
                  Alfa Romeo 156 2.4jtd 150hp+some more EX
                  Kia Sorento 2.5CRDI LUX

                  Comment


                  • #10
                    156 waste gate

                    Като гледам няма много желаещи да помогнат

                    Така изглежда колата сега

                    http://media.snimka.bg/3686/013626952-big.jpg

                    А ако някой помогне да я оправим това ще си остане в огледалото

                    http://media.snimka.bg/3686/013626956-big.jpg
                    Alfa Romeo 156 2.4jtd 150hp+some more EX
                    Kia Sorento 2.5CRDI LUX

                    Comment


                    • #11
                      Само не разбрах при светването на лампата каква грешка се отчита пренадув или нещо друго.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        156

                        Точно така...пренадув и иска да натиснеш съединител и после пак може да подаваш газ

                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Само не разбрах при светването на лампата каква грешка се отчита пренадув или нещо друго.
                        Alfa Romeo 156 2.4jtd 150hp+some more EX
                        Kia Sorento 2.5CRDI LUX

                        Comment


                        • #13
                          Виж в общ технически раздел има телефони и кординати на сервизи Примерно мисля че в Екстрийм тунинг биха ти помогнали с решаването на проблема.
                          Аз малко не съм наясно с чипосването и управлението на турбината при тези двигатели но да не би колата да има чип който да кара турбината да надува повече от колкото трябва и за това да ти записва грешка. Бях чул че една от колите на Бобо от Ектриийм тунинг 156 FL 2,4 175 к.с. записва такава грешка на мисля 6000 оборота защото е с много агресивен чип да не би и при теб да е нещо такова.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            156

                            И в Екстрийм тунинг и в Ванто не могат да опраят колата...била е там няколко пъти и пак едно и също.Всичко по колата работи перфектно това се оказва една голяма дилема.Намекнаха ми че може би компа на колата да се бъзика нещо или нещо по турбината.Колата е с чип но и с чип и без е едно и също

                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Виж в общ технически раздел има телефони и кординати на сервизи Примерно мисля че в Екстрийм тунинг биха ти помогнали с решаването на проблема.
                            Аз малко не съм наясно с чипосването и управлението на турбината при тези двигатели но да не би колата да има чип който да кара турбината да надува повече от колкото трябва и за това да ти записва грешка. Бях чул че една от колите на Бобо от Ектриийм тунинг 156 FL 2,4 175 к.с. записва такава грешка на мисля 6000 оборота защото е с много агресивен чип да не би и при теб да е нещо такова.
                            Alfa Romeo 156 2.4jtd 150hp+some more EX
                            Kia Sorento 2.5CRDI LUX

                            Comment


                            • #15
                              Един колега имаше подобен проблем на ауди-т си. Оказа се някакъв клапан ама не знам кой точно.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X